جزوه آمار ویژه داوطلبان ارشد و دکتری مدیریت

جزوه آمار ویژه داوطلبان ارشد و دکتری مدیریت

یکی از گلایه های داوطلبان آزمون های ارشد و دکتری مدیریت نبود منبعی مناسب برای درس آمار می باشد. زیرا منابع موجود در بازار برای تمامی رشته ها نوشته شده ، دارای حجم بسیار زیاد بوده و در برخی موارد مباحث نامرتبط با رشته مدیریت را شامل می شود. در صورتی که منبعی که مختص رشته مدیریت باشد وجود ندارد و داوطلبان از این موضوع رنج می برند.
از این رو بسیاری از داوطلبان بی خیال درس آمار شده و متاسفانه از فرصتی که این درس برای کسب رتبه برتر مهیا می کند خود را محروم می سازند. در حالی که با مطالعه یک جزوه مناسب می توان درصد بالایی از این درس کسب کنند.
این مطالبه به حق شما عزیزان ما را بر آن داشت تا جزوه ای مختص رشته مدیریت (قابل استفاده برای داوطلبان رشته حسابداری) تهیه کنیم تا داوطلبان با خیالی آسوده بتوانند تنها با مطالعه مباحث مورد نیاز درصد خوبی از این درس کلیدی کسب کنند.
این جزوه در 13 فصل و 221 صفحه به صورت دستنویس توسط استاد کفایی رئیس دپارتمان تخصصی آمار سایت perech.com تهیه گردیده است. طبیعتأ نویسنده خود را مبرا از اشتباه نمی داند و از تمامی دوستان خواهشمند است برای بیان نظرات و پیشنهادات خود به ایمیل ایشان به نشانی mojtabakafaee@yahoo.com مراجعه نموده و ایشان را با نظرات ارزشمند خود یاری نمایید.


حجم فایل : 49MB

آمار بازدید : 2869

قیمت : 149,000 تومان

نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کند

نظر شما

در حال ارسال نظر شما ...
نظر شما با موفقیت ارسال شد. پس از تایید مدیر سایت در سایت نمایش داده خواهد شد